I träningens namn

Förmiddagen bjöd på Cxworks, Body step och Body Pump. Behöver jag säga att jag knappt kan lyfta armarna? Eller det är ännu värre. Kan knappt lyfta händerna. Jag väntar till imorgon med att meddela min kära kompis som övertalade mig att gå på sista passet om jag är tacksam eller inte.

Att det var första gången på Body Pump påverkar nog också hur det kommer kännas imorgon. Tänkte på min storasyster som faktiskt varit instruktör och att hon nu borde vara stolt över mig. För hon har försökt få mig att testa länge. Men efter min långa motsträvan så gav hon tillslut upp. När hon nu får veta att jag varit på Body Pump så kommer hon skratta och tro det är kopplat till min kommande solsemester. Hon kanske har rätt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

This is me

Tack för allt gott här i världen

Jojo humöret